keskiviikko 29. lokakuuta 2014

Ruokaisa alkuviikko

Aamupaino 92,3kg, mikä on erinomaista, sillä välissä käytiin taas jopa 94kg!

Sanonpa vaan että perkeleen pulla. Sunnuntaina oli siis Pojan synttärijuhlat. Tupa oli täysi, pöytä notkui herkkuja ja minulle iski flunssa. Siinä tilassa en edes yrittänyt taistella houkutuksia vastaan, vaan nautin tarjoiluista, kohtuudella toki.
Ongelmia tuli seuraavana päivänä, kun ruokia oli jäänyt yli. Kun olin kerran niitä jo ottanut, teki mieli vain lisää. Ja niinhän minä otin.
Jos olisin ollut fiksu, en olisi ottanut sitä ensimmäistäkään pullapalaa viime perjantaina. Koska nyt taistelu sokerinhimoa vastaan täytyy aloittaa alusta. Ja taas on nälkä. Ägh!!!!
Koska "lipsahdusten" vaikutus painoon oli niin pieni, jäi vielä kiusauskin elämän...

Tänään olen dieetissä pysynyt, mutta kyllä on tyhmä olo kun ajattelee että laihista on takana 9 päivää, joista neljänä olen syönyt ihan muuta kuin piti. Pöh. Lähtis vaan vielä tämä flunssa niin uskaltautuisi taas liikkumaan.

Ja muuten, jos käytätte näitä pussiruokia, niin jogurttia ja suklaapussia EI kannata sekottaa. Se ei muistuta suklaavanukasta tms, se muistuttaa jotain vessanpöntön takaa ongittua limaa. Ei muuta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti